در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 3 تیر 1405

امامت تا ولایت

دهه امامت و ولایت مبارک باد

بسم‌الله الرحمن الرحیم
دهه مبارک امامت و ولایت، یادآور تداوم مسیر هدایت، ولایت‌مداری و پیروی از آموزه‌های ناب اسلام محمدی (ص) است. این ایام فرخنده که با عید سعید قربان آغاز و با عید بزرگ غدیر خم به اوج می‌رسد، فرصتی ارزشمند برای تعمیق معرفت دینی، تقویت وحدت و تجدید عهد با آرمان‌های والای اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به شمار می‌آید.
فرارسیدن دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان، به‌ویژه اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده بزرگ آموزشکده ملی مهارت نوشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) مسئلت دارم.
امید است با الگوگیری از سیره نورانی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، در مسیر خدمت صادقانه، عدالت‌محوری و تعالی جامعه گام‌های مؤثری برداریم.
دهه امامت و ولایت مبارک باد.

 

روابط عمومی آموزشکده ملی مهارت نوشهر